4 תשובות
בייביסיטר, דוגווקר, דוגיסיטר
שואל השאלה:
תודה, אבל אני לא טוב עם ילדים קטנים הם מעצבנים אותי.
האם יש משהו חוץ מבייביסיטר?
תודה, אבל אני לא טוב עם ילדים קטנים הם מעצבנים אותי.
האם יש משהו חוץ מבייביסיטר?
דוגווקר, שיעורים פרטיים.
תנסה מלצרות אולי .. אני לא חושבת שיש עבודות לגיל 13 ..
באותו הנושא: