8 תשובות
שואל השאלה:
חחח עשיתי ספוילר לעצמיי ביי
שואל השאלה:
תבינו אני בעונה 3 ועשיתי ספוילר עד כמה אני לא בסדר?
עכשיו כואב לי הלב
אמרו שאולי הוא יחזורר לסידרה כי המוות שלו היה מזויף
אנונימית
^וואטט אין מצבב אחרי חמש עונות בלעדיו? ובכללי הייתה סיבה במציאות ששונדה הרגה אותו אז לא חושבת שיחזירו אותו
אני גם לא חושבת שיחזירו אותו.. אם כבר שיחזירו את כריסטינה!
^וואי כן את כריסטינה זה כבר יותר הגיוני ואמאלה הלוואיי
חח גם אני עושה לעצמי ספויילרים תמיד