4 תשובות
ocd זה דיכאון. אבל לא מה שאת חושבת.
כל הילדים שאומרים שיש להם את זה בגלל שהם "מסודרים מדי" לא יודעים על מה הם מדברים
כל הילדים שאומרים שיש להם את זה בגלל שהם "מסודרים מדי" לא יודעים על מה הם מדברים
תקראי קצת על זה ותביני
ocd זה כנראה לא מה שאת חושבת
שילדים אומרים שהם צריכים שהכל יהיה מסודר אז יש להם אוסידי זה לא זה
ocd זה כנראה לא מה שאת חושבת
שילדים אומרים שהם צריכים שהכל יהיה מסודר אז יש להם אוסידי זה לא זה
ocd זאת בעיה נפשית. כל בעיה נפשית יכולה לגרום לדיכאון.
אנונימית
ocd זאת הפרעה טורדנית זה שונה מדכאון
באותו הנושא: