4 תשובות
שואל השאלה:
בהתחלה כתובים כל מיני מושגים ואז בסוגריים רשום כמות 1/2 ורק בסוף כתוב סיבות בגינן לא ניתן לקבל רשיון - ואז גם סיבות ובסוגריים רשום כמות..
מה שרשום לפני בהתחלה זה גם דברים שעשיתי לא נכון? למשל אם רשום למעלה שמירה על ימין הדרך(כמות:1) זה אומר שהיה פעם אחת שלא שמרתי על ימין? ממש מבולבלת מזה..
בהתחלה כתובים כל מיני מושגים ואז בסוגריים רשום כמות 1/2 ורק בסוף כתוב סיבות בגינן לא ניתן לקבל רשיון - ואז גם סיבות ובסוגריים רשום כמות..
מה שרשום לפני בהתחלה זה גם דברים שעשיתי לא נכון? למשל אם רשום למעלה שמירה על ימין הדרך(כמות:1) זה אומר שהיה פעם אחת שלא שמרתי על ימין? ממש מבולבלת מזה..
אנונימית
שואל השאלה:
המורה נהיגה שלי כבר די מיואש ממני.. אתמול שאמרתי לו מה קרה לי בטסט הוא היה כזה מבואס ולא דיבר איתי מאז לא כלום וזה ממש מבאס אותי כל הסיטואציה הזאת של להיכשל פעם אחר פעם בגלל טעויות של לחץ או באמת חוסר מזל בבוחן או בסיטואציות בכביש אתמול נכשלתי בגלל שרכב ביטחון עבר באדום בפתאומיות ולפני שהספקתי לקלוט את הסיטואציה הבוחן כבר בלם אותי..
המורה נהיגה שלי כבר די מיואש ממני.. אתמול שאמרתי לו מה קרה לי בטסט הוא היה כזה מבואס ולא דיבר איתי מאז לא כלום וזה ממש מבאס אותי כל הסיטואציה הזאת של להיכשל פעם אחר פעם בגלל טעויות של לחץ או באמת חוסר מזל בבוחן או בסיטואציות בכביש אתמול נכשלתי בגלל שרכב ביטחון עבר באדום בפתאומיות ולפני שהספקתי לקלוט את הסיטואציה הבוחן כבר בלם אותי..
אנונימית
לגבי מה שרשמת על הכמות - כן, בדיוק.
אם רשום לך שמירה על ימין הדרך (כמות:1) זה אומר שפעם אחת לא שמרת על ימין הדרך.
אם רשום לך שמירה על ימין הדרך (כמות:1) זה אומר שפעם אחת לא שמרת על ימין הדרך.
לגמרי מבינה אותך גם אני ככה
נראלי שפשוט תקופה לא טובה וסתם עושים עלינו כסף
אני לוקחת הפסקה לחודשיים ואחזור לטסטים אולי יתחלפו בוחנים וזה.. מקווה שנעבור:)
נראלי שפשוט תקופה לא טובה וסתם עושים עלינו כסף
אני לוקחת הפסקה לחודשיים ואחזור לטסטים אולי יתחלפו בוחנים וזה.. מקווה שנעבור:)
באותו הנושא: