4 תשובות
וואלה לא זוכרת אני הייתי בכיתה ז עכשיו עולה ליא וזאת הנשיקנ היחידה
אנונימית
לא יודע, תשאלי את הכרית שלי.
איכ זה היה דוחה לא ידעתי מה לעשות
היא לא הייתה עוד
באותו הנושא: