11 תשובות
לאלוקים.
כל חודש white boy אחר
רמה גבוהה
שואל השאלה:
אבל מה עשית שזה אובססיבי?
לי למשל יש עליו כמעט שנתיים ואני יודעת עליו יותר ממה שהוא יודע על עצמו פייט מי
ושלא נדבר על האיידולים שלי
ברמה של אני יודעת איפה הוא , מה הוא עושה , מה הוא כתב בבגרות באנגלית ומתי הוא הלך להשתין
שואל השאלה:
גאה בך!
זו הרמה!
אובססיה על להקה אני יודעת עלהים כל פרט אפשרי יש לי תמונות שלהם שומעת את כל השירים עוקבת אחריהם מאוהבת קשות בסולן
נראלי זה כבר מספיק אובססיבי נכון?
אנונימית
אני יודעת את המידה שלו בתחתונים❤
ואיפה הוא גר
ואת השעה שהוא נולד (וגם את החדר לידה ואת הבית חולים ואיזה מיילדת אוף)
ועוד כל מיני פרטים כאלה
לאדם?אז לפול מקרטני ברמה שאני יודעת באיזה יום ובאיזה שעה הוא נולד(יום שבת ב בשתיים וחצי בצהריים)ואני יודעת את כל השמות של הילדים שלו וכן מעריצה אותו בצורה אובססיבית.
וגם את כל המשפחה שלו וסיפורים,פחות או יותר מה הוא עשה ברוב שנות הביטלס והווינגס שלו.
עקבתי אחריו עד לבית שלו הלכתי לעבוד עם אמא שלו בשביל להשיג את המספר שלו והייתי בקטע עם חבר אוב שלו בשביל לראות אותו מידי פעם
(הוא לא היה מודע לקיומי(
רמה גבוהה מאוד,אני מעריצה אותו שש שנים,אני פעם אחת התעלפתי בגללו,כששולחים לי תמונה שלו אני משתגעת,אני כל היום חושבת עליו
כן כן זה פול מקרטני