2 תשובות
אם את רואה עכביש אז תתרחקי ממנו כמה שאת יכולה ובקשר למדוזות אז אם את הולכת לים אז תבואי מתי שאת שומעת שאין מדוזות או שאל תתקרבי למים ותשתזפי..
שואל השאלה:
תודה רבה, זו שואלת השאלה. הבעיה היא שאני לא רואה את העכבישים שעוקצים אותי הם כנראה עוקצים אותי בשינה כי אני קמה עם עקיצה ענקית בבוקר, ובקשר למדוזות- כשהייתי בים ראיתי אולי שתי מדוזות ונכנסתי למים והרגשתי צריבה ( התחושה של המים הצורבים, מדוזה לא נגעה בי הריר נגע בי) ולמחרת גם ראיתי את התגובה האלרגית למדוזה ואני לא מסוגלת ללכת לים מבלי להיכנס למים. אז יש איזושהי משחה או משהו אחר שאפשר לעשות כדי להימנע מהעקיצות?
תודה רבה, זו שואלת השאלה. הבעיה היא שאני לא רואה את העכבישים שעוקצים אותי הם כנראה עוקצים אותי בשינה כי אני קמה עם עקיצה ענקית בבוקר, ובקשר למדוזות- כשהייתי בים ראיתי אולי שתי מדוזות ונכנסתי למים והרגשתי צריבה ( התחושה של המים הצורבים, מדוזה לא נגעה בי הריר נגע בי) ולמחרת גם ראיתי את התגובה האלרגית למדוזה ואני לא מסוגלת ללכת לים מבלי להיכנס למים. אז יש איזושהי משחה או משהו אחר שאפשר לעשות כדי להימנע מהעקיצות?
אנונימי
באותו הנושא: