3 תשובות
עשו את זה בשביל שלא יווצר ספאם
אגב, לא יודע למה אבל אני יכול
אגב, לא יודע למה אבל אני יכול
כי זה מה שקורה על שאלות ישנות
אין אפשרות להגיב עליהן
אין אפשרות להגיב עליהן
פשוט ישן מידי