5 תשובות
משנה מקום משנה מזל....
בהצלחה לך תתחברי לילדים..
תשקיעי בלימודים מצד אחד
ומצד שני תשתדלי לתפוס לך מקום טוב בין החברים
תהיי פשוט את.
ואת העניין של ביישנות תשאירי בצד :)
לבוא את
לא להבליט את עצמך על ההתחלה
ואל תנסי ישר למצוא חברה טובה אלה לאט לאט אחרי שתכירי את הכיתה
למצוא חבורה שאת מתחברת אליה יותר, לסרוק את פני השטח ולהבין מה המצב בבית ספר הזה. מבחינה לימודית וגם חברתית.