6 תשובות
אז הן לא חברות אמיתיות , תעזבי אותן!!
הן לא שוות אותך ואם הן נותנות לך תחושה רעה זה ההפך ממה שחברות צריכות לעשות.
חברות הן לא!
אם זה מקרה אחד שהן לא הזמינו אל תקחי את זה ללב אולי הן לא התכוונו וזה יצא מעליב בעינייך אבל אם הן לא מזמינות אותך על בסיס קבוע אז תנסי לדבר איתן ולהסביר להן שזה פוגע בך
ואני בטוחה שיש עוד מלא שישמחו להיות חברים שך
וטפ טוקסיק רצח
לזרוק אותן
מה זה לעזאזל 'חברות מחוייבת' תתרחקי מהן ומהר הן נשמעות טוקסיק בטירוף, מגיע לך יוצר טוב
לפי דעתי את צריכה לדבר איתם על זה , אולי זה הייתה אי הבנה