7 תשובות
כל אחת ומה שמתאים לה. לפי דעתי הכל יפה
לכל אחת מה שמתאים לה אבל הכי יפה זה באמצע לא ארוך מידי ולא קצר מידי ( בערך עד החזה )
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה :)
תודה לכל מי שענה :)
זה ממש תלוי בבנאדם
אבל אני אוהבת קצר
ממש קצר
אבל אני אוהבת קצר
ממש קצר
קצר אבל יותר קצר מכרה לדעתי.
אני חושב שגם קצר וגם ארוך זה יפה
ארוך בדרך כלל
באותו הנושא: