התחברות הרשמה

אני באמת לא מצליחה להבין מה הבעיה של הממשלה

למה שיהיו מלא שרים לא הכרחיים ולמה שהשרים וחברי הכנסת יקבלו ככ הרבה כסף כשלחלק מהאזרחים כמעט אין כלום. יש אנשים בלי כסף בכלל אז למה לא לעזור קצת איכשהו?
(אם אין קשר לממשלה אז תסלחו לי אני לא הכי מבינה בזה עדיין)
6 ביולי 2020, 18:10
פוליטיקהממשלהלמהישראלהסברים    
3 תשובות
כי כל אחד דואג לתחת של עצמו. זה לא חדש וממש לא מפתיע.
אנונימי
אוי התמימות
S
Shlomi1999
שואל השאלה:
):
אנונימית
באותו הנושא:
אני באמת מנסה להבין מה הבעיה של כולם פה עם טיקטוק?
דודו פארוק באמת רץ לראשון הממשלה?
אני באמת לא מצליחה להבין מה נסגר עם הטיקטוק הזה?
בנות אני באמת מנסה להבין אותכן אני בת ולא מצליחה
אני באמת לא מצליחה להבין למה יש אנשים שלא מכבדים את היום הזה
דודו פארוק באמת רץ לראשות הממשלה?
אני באמת לא מצליחה להבין למה אנשים שמים תמונת מסך רק שלהם לבד בפלפון?
רגע אז דודו פארוק באמת רץ לרשות הממשלה?
הסבר?? אני באמת לא מצליחה להבין
אני באמת לא מצליחה להבין בנים
סליחה אבל אני באמת לא מצליחה להבין את המשפט השני שהוא כתב מה זה אומר?