8 תשובות
הוא בכיין
כן חוץ מזה שהוא בכיין
חמוד, לא יותר מזה.
לא חתיך אבל חמוד
חמוד, לא הטעם שלי, אני כן עוקבת אחריו, הוא בוכה בגלל הסרטונים כי הוא משחק, ה לא באמת
^ ניראה לי שאת מתבלבלת בינו לבין מישהו אחר
796
שואל השאלה:
^לא חחח לא ליאב מורחי
ליאב סקורי זה שתמיד בוכה
אנונימית