8 תשובות
הוא בכיין
כן חוץ מזה שהוא בכיין
נופ
חמוד, לא יותר מזה.
לא חתיך אבל חמוד
חמוד, לא הטעם שלי, אני כן עוקבת אחריו, הוא בוכה בגלל הסרטונים כי הוא משחק, ה לא באמת
^ ניראה לי שאת מתבלבלת בינו לבין מישהו אחר
שואל השאלה:
^לא חחח לא ליאב מורחי
ליאב סקורי זה שתמיד בוכה
^לא חחח לא ליאב מורחי
ליאב סקורי זה שתמיד בוכה
אנונימית
באותו הנושא: