7 תשובות
אם תבזבזי אותו על דברים שאת אוהבת אולי לא תרגישי שעצוב לך לבזבז אותו ולא תרגישי שזה בזבוז כי קנית דברים שאת אוהבת , את גם לא חייבת לבזבז הכל / בכלל .
אז תנסי לבזבז אותו על דברים שימושיים וכאלה שיישארו לך להרבה זמן
אין לך מטרה מסויימת לחסוך אליה?
מקסימום את יכולה לעשות כמו רובנו,למצוא toxic family והם כבר יטפלו לך בכסף
מקסימום את יכולה לעשות כמו רובנו,למצוא toxic family והם כבר יטפלו לך בכסף
אנונימית
אני חושב שזה נכון, אבל בסופו של דבר כסף נועד לשימוש(כמובן שעדיף על דברים פרודקטיביים) ולא לאגירה.. הוא גם ככה קצת מאבד מערכו עם הזמן בגלל אינפלציה.
אנונימי
מצד אחד זה טוב כי מץי שהוא יהיה משהו שרצי ויהיה לך מספיק כסף, מצד שני זה חשוב לפנק את עצמך לפעמים. לדעתי תפרישי סכום הצידה ( 500 שח נגיד)ועם זה תקני מה שאת רוצה
גם אני (:
לדעתי זה דווקא טוב. אם יש דברים שאת רוצה והם אכן שימושיים - תקני.
לדעתי זה דווקא טוב. אם יש דברים שאת רוצה והם אכן שימושיים - תקני.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤❤
j | y סורי אין לי עוד פרח להביא לך אבל התשובה שלך עזרה לי (: ❤❤
תודה רבה לכולם❤❤
j | y סורי אין לי עוד פרח להביא לך אבל התשובה שלך עזרה לי (: ❤❤
אנונימית
באותו הנושא: