9 תשובות
אבל אם הוא חבר טוב שלו שנפגש איתו בערך הרבה אז עדיף תירוץ
~ .
שואל השאלה:
לא רוצה להגיד שאין לי כוח
אני אצא חרא כי כבר קבענו
אנונימי
"אני לא יכול עכשיו"
"למה?"
-אין לי כוח"
ככה השיחות שלי הולכות עם אנשים שאין לי כוח להיפגש איתם ואז הם כזה "טוב"
שאתה עייף
תגיד לו שאין לך כוח או שאתה עייף
תקבעו לזמן אחר
תגידי לו שאת עייפה ואת רוצה לנוח וכזה
תגיד שאין לך כוח
תמציא תירוץ כמו אני לא יכול עכשיו אני עם המשפחה
~ .
באותו הנושא: