2 תשובות
אם את לא צריכה אל תקני. לחברה שלי יש את זה כי יש לה עקמת
אנונימית
זה לא מאוד בריא לטווח הארוך אז אם את לא באמת צריכה אל תקני
אם זה לאיזה אירוע או משהו אז חד פעמי זה בסדר
יש בדרך כלל בחנויות להלבשה תחתונה
אם זה לאיזה אירוע או משהו אז חד פעמי זה בסדר
יש בדרך כלל בחנויות להלבשה תחתונה
באותו הנושא: