10 תשובות
שואל השאלה:
יאי, עוד אנשים כמוני
בכיתה יא כבר אין גיבושים :)
כן, אבל הכיתה שלנו מחולקת לקבוצות אז זה לא באמת מגבש אף אחד
שואל השאלה:
^^^ כיף לך
אם זה נגיד שעה באמצע יום לימודים אז כן
אם זה פעילות של יום שלם מחוץ לבית ספר אז אני נשארת בבית
אני, עצמי ואנוכי
יש גיבושים בכיתה יא, לי היה בתחילת השנה
בכיתה הקודמת (הנוראית) כן כי הכריחו אותי
בכיתה העכשווית (הנורמלית) כן כי זה נחמד
משתתף, זה כיף ומגבש אז למה לא.
אני נשאר בצד (: