7 תשובות
אין מה לעשות
תדחי או שתשארי מחוץ לבריכה ותסבירי להן את המצב
תדחי או שתשארי מחוץ לבריכה ותסבירי להן את המצב
שואל השאלה:
אין לי שיט נו אי אפשר לעשות עוד משהו??
אין לי שיט נו אי אפשר לעשות עוד משהו??
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אוקי תודה
^^ אוקי תודה
אנונימית
פשוטט אל תכנסי לבריכה והכל בסדר או שתסבירי להן הן בטוי יבינו❤
תנסי להסביר להן ואולי תבלו במקום אחר אם הן חברות אמת הן יקשיבו לך וידחו את זה שוב ובהצלחה אל תתני לזה להוריד לך את המצב רוח!
מודיעה
או שתדחי את זה תסבירי להן והן יבינו,או שתשאירי מחוץ לבריכה ותשתזפי או שתטבלי רק את הרגליים