15 תשובות
איירון מן
וואי כן אני ערה וכל המשפחה שלי ישנה וממש נלחצתי גם בגלל האזעקות בעוטף עזה
(אני גרה צמוד לאשדוד
כן אחי באמת לא הבנתי מה זה היה
שואל השאלה:
עזבו טילים זה היה נשמע כמו חללית נלחצתי רצח חשבתי הטילו עלינו פצצת אטום
עזבו טילים זה היה נשמע כמו חללית נלחצתי רצח חשבתי הטילו עלינו פצצת אטום
אנונימית
יש לי ידידה באשקלון שאמרה שהיא גם שמעה רעשים ובומים זה כנראה בגלל הצבע אדום שהיה היום נערכים לפעם הבאה
שואל השאלה:
מתי היא שמעה עכשיו או לפני 4 שעות כשהם ירו טילים?
מתי היא שמעה עכשיו או לפני 4 שעות כשהם ירו טילים?
אנונימית
יואו עכשיו ראיתי באפליקציה של חדשות 12 ששיגרו לווין לחלל עכשיו
שואל השאלה:
חחח חחח אז זה זהה
חחח חחח אז זה זהה
אנונימית
חמש שעות
^^ מאיפה שיגרו
^^לא כתוב
זה החייזרים
אני גם שמעתי את זה. חשבתי שזה אסטרואיד או חייזרים לול.
חחח לי הייתה שינה טובה לא שמעתי כלום
אנונימית
באותו הנושא: