3 תשובות
אני הייתי. אין דרך לחזור למבחנים האלה... שואלים כל אדם דברים שונים והם בודקים את החשיבה שלך ורמה בסיסית של ידע, הם לא קשים החלק היותר קשה הוא הראיונות שאחרי
לכל אחד יש מבחנים אחרים..
שואל השאלה:
אוו אוי הבנתי תודה
באותו הנושא: