3 תשובות
לא ראיתי אבל אני לגמרי מאמינה שכן המצב רק הולך ומחמיר ולא עושים עם זה כלום
אמרו שיש החמרות בהגבלות ,וחוששים שאנחנו צועדים בצעדי ענק לקראת סגר שני אם המצב ימשיך כך.
אמרו שאם יחמיר ימליצו עוד שבועיים לעשות הסגר (המל"ל ימליץ)