5 תשובות
כי אם אנשים יפתחו עוד משתמש, הם ינצלו את זה כדי לתת לעצמם פרחים. טמטום לפי דעתי.
שלא תתן לעצמך פרחים
שלא תנעץ לעצמך שאלות..
אני דווקא שמחה שאפשר רק משתמש אחד, אנשים פה היו יכולים לשקר על ימין ועל שמאל אם היה להם יותר משתמשים...
משתמשים כפולים אסורים באתר בשום פנים ואופן מסיבה מאוד פשוטה - האפשרות לנצל את הקיום של המשתמשים הכפולים לרעה.

מה הכוונה? עבירות פרחים, עבירות נעצים, עבירות דירוג תשובות, התחזות למשתמשים. והכי נוראי - אפשר במשתמש אחד להיות נהדר, אבל במשתמש השני לעבור על כל חוק אפשרי באתר (ככה שהאדם לא באמת מקבל עונש).
בעיקר בגלל שאם הורחקת לצמיתות כנראה יש לזה סיבה מסוימת ואת לא רצויה באתר
כדי שלא תתן לעצמך פרחים
אנונימית