4 תשובות
הגיוני הרמה עולה
אצלי זה הפוך הציונים בחטיבה היו זוועה למעט י
אבל בהשוואה י ליא יש ירידה דרסטית
אצלי זה הפוך הציונים בחטיבה היו זוועה למעט י
אבל בהשוואה י ליא יש ירידה דרסטית
אל תהיי שיפוטית כלפי עצמך, בתיכון יש עליה ברמה של החומר ודברים נוספים שמקשים על תהליך הלמידה. הדבר החשוב הוא שהשקעת והתאמצת, המספר שקיבלת בסוף הוא בעל השפעה נמוכה על העתיד שלך בהשוואה לכח רצון ומשמעת עצמית.
כמעט כולם יורדים בציונים בתיכון
הרמה יותר קשה, יש יותר לחץ
הכל טוב תמיד אפשר להשלים בגרויות ולשפר אם צריך
הרמה יותר קשה, יש יותר לחץ
הכל טוב תמיד אפשר להשלים בגרויות ולשפר אם צריך
האמת שלי קרה בדיוק ההפך, בכיתה ז היה לי 78 בכל המבחנים והייתי גרועה.
אני לא יודעת איפה התעודות משם (וטוב שכך)
ועכשיו הרבה יותר טוב לי בלימודים, הכל תלוי ברצון שלך להצליח ולהשקיע.
אני לא יודעת איפה התעודות משם (וטוב שכך)
ועכשיו הרבה יותר טוב לי בלימודים, הכל תלוי ברצון שלך להצליח ולהשקיע.
באותו הנושא: