7 תשובות
זה לא נכון עם כבר הפוך
אנונימית
לגמרי ההפך!
ההפך לדעתי כי רוב הבנות מחכות שאיזשהו בן יציע להן
למה???
אתה באמת שואל?

כי בת לא צריכה להתאמץ כדיי להקסים מישהו אם יש לה את היופי והכישורים
לעומת בנים...
(יענו החבר שלו/ה)
זה לא הגיוני כי על כל בת שמוצאת חבר יש גם בן שמוצא חברה
זה לא ממש נכון..
זה שמלא יכולים להציע לי לא אומר שאני ארצה אותם
ואולי דווקא את ההוא שאני רוצה זה לא יהיה הדדי? הרי הוא אמור להתחיל איתי אז מה זה ייתן לי?
באותו הנושא: