4 תשובות
חבל שלא ליטל, אין לי כוח יותר לקרצייה הזאת
אני לא יכול לשמוע את ליטל יותר פשוט לא יכול.
זה עושה לי בחילה, פיזית.
לא נראה לי שיש מישהו בעולם הזה שאני פחות רוצה לשמוע את הקול שלו מאשר לשמוע אותה.
חבל כל כך שהדיחו את עידו... גבר לעניין, בוגר ויודע לנהל שיחה ולשמוע גן את הצד השני, וואלה אני מעריך אותו.
אנונימי
לא היה לו
ועידו ברוך שפטרנו
עידו