6 תשובות
כן זה אתה משלם מחיר יקר: זמן/חיים.
אנונימי
כן, לצערי
גם אני מאוד הייתי רוצה לטוס ליפן:(
גם אני מאוד הייתי רוצה לטוס ליפן:(
כן
כן זה באסה
כן
באותו הנושא: