4 תשובות
אתה צריך להעביר את הרב קו בכל נסיעה וזה מזהה בעצמו שלא עברו 90 דקות ולא מחייב אלא כותב נסיעת מעבר
נראה לי אתה צריך לבקש מהנהג מעבר (/המשך) ואז בנסיעה השניה זה לא יחייב אותך
שואל השאלה:
תודה לעונה הראשון. (לעונה השני: כיום, בגלל שהמכשירים מאחור, לפי הבנתי, אי אפשר לדבר עם הנהג.)

הייתי רוצה שתגידו לי אם הבנתי נכון את כל העקרון הזה:

אפשר לחרוש את תל אביב, רמת גן, פתח תקווה, ראשל"צ במשך שעה וחצי וכל זאת ב-5.9 ש"ח?!

זה נשמע מטורף. יותר מדי טוב מלהיות נכון. זה באמת כך?
ברמת העיקרון אפשר אבל קח בחשבון את זמני ההמתנה לאוטובוסים והנסיעות עצמן, ככה שאין לזה תועלת כי לא באמת תספיק לעשות משהו ביעדים האלה.