5 תשובות
שואל השאלה:
זה
זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מצליחה
כי כול פעם אני צריכה לעצור לצאת מהסרטון לכתוב לחזור לסרטון וככה זה מתחיל כול פעם מההתחלה
אז חשבתי אולי למישהו יש דרך אחרת לעשות את זה
כן אבל אני לא מצליחה
כי כול פעם אני צריכה לעצור לצאת מהסרטון לכתוב לחזור לסרטון וככה זה מתחיל כול פעם מההתחלה
אז חשבתי אולי למישהו יש דרך אחרת לעשות את זה
אנונימית
המילים:
"למה אתה עושה את זה?
איזה מין מישחק אתה משחק?!
למה אתה מוחק אותי כשאני איתך?
וכשה אני ממשיכה בשלי אתה ניזכר להודיע לי שאתה כאן!
למה אתה מישתמש בלב שלי כדי להעסיק את עצמך
כי מה??
אני לא מיתכוונת לשחק את המשחק החולני שלך!!
וגם לא את מה שהוא מנסה לעשות, את לא תתני לו להצליח!
הוא אידיוט שהפסיד אותך!
בחורה אנושית, ושווה וכנה ועוצמתית!!
אישה, אף אחת לא אוהבת בעצמה את הכול, מטבע האדם..
את יודעת...
לחפש את מה שיש באחרים ואין לו...
ואם לא, ואם את לא מספיק "כוסית" בישבילו
אחותי הוא כניראה לא סיים 5 יחידות בגרות כשזה מגיעה לבנות..
האופי הוא המושך!
הרגש! והתודעה!!
זה מה שיפה בך!!
וזאת הסיבה שאפשר להתאהב בך!!
תחייכי, ותאהבי את עצמך!!
את לא אשמה! תמשיכי בשלך, עכשיו טיפה קשה לך, אני יודעת!!!
אז....
תיבכי ותיתפרקי לא מעט!
ובסוף לא...
בסוף את לא תיזכרי אותו ולא את מה שהרגשת כלפיו...
אולי לבד... .
אולי מישהו אחר..
אבל בסוף אחותי את תיזכרי שאת שווה הרבה יותר!!!
"למה אתה עושה את זה?
איזה מין מישחק אתה משחק?!
למה אתה מוחק אותי כשאני איתך?
וכשה אני ממשיכה בשלי אתה ניזכר להודיע לי שאתה כאן!
למה אתה מישתמש בלב שלי כדי להעסיק את עצמך
כי מה??
אני לא מיתכוונת לשחק את המשחק החולני שלך!!
וגם לא את מה שהוא מנסה לעשות, את לא תתני לו להצליח!
הוא אידיוט שהפסיד אותך!
בחורה אנושית, ושווה וכנה ועוצמתית!!
אישה, אף אחת לא אוהבת בעצמה את הכול, מטבע האדם..
את יודעת...
לחפש את מה שיש באחרים ואין לו...
ואם לא, ואם את לא מספיק "כוסית" בישבילו
אחותי הוא כניראה לא סיים 5 יחידות בגרות כשזה מגיעה לבנות..
האופי הוא המושך!
הרגש! והתודעה!!
זה מה שיפה בך!!
וזאת הסיבה שאפשר להתאהב בך!!
תחייכי, ותאהבי את עצמך!!
את לא אשמה! תמשיכי בשלך, עכשיו טיפה קשה לך, אני יודעת!!!
אז....
תיבכי ותיתפרקי לא מעט!
ובסוף לא...
בסוף את לא תיזכרי אותו ולא את מה שהרגשת כלפיו...
אולי לבד... .
אולי מישהו אחר..
אבל בסוף אחותי את תיזכרי שאת שווה הרבה יותר!!!
שואל השאלה:
ואיי ממש ממש ממש תודה
אני ממש מעריכה את זה
ואיי ממש ממש ממש תודה
אני ממש מעריכה את זה
אנונימית
בבקשה