13 תשובות
מה פתאום
רוצה לומר שלא, אבל אוטומטית כן.
פשוט אנסה שזה לא ישפיע עליי.
אנונימית
לא הייתי רוצה אבל בסופו של דבר בתת מודע אני כן
כן אבל לא אתן לזה להחליט לגמרי על היחס שלי כלפיו.
אנונימי
מבחינת רושם ראשוני אולי, ורק אם הלבוש יוצא דופן. אבל לא אגיד עליו דברים הלי שאני מכירה
תלוי בסגנון הלבוש, לא אימנע מקשר עם אותו אדם אבל זה יהיה שקר לומר שלא אשפוט.
להיות כנה כן, אם אני אראה מישהו שאני מעריכה את איך שהוא מתלבש סביר יותר להניח שאני אגש לדבר איתו
כן ולא
לדוגמא את אילנוש... יש מצב שכן
בכללי לא
כן.
וזה רק כי אני היחידה הכנה פה.
כולכם אם תהיו אמיתים אם עצמכם זה מה שתגידו.
אני לא חושבת שזה נכון. אבל זה פשוט בא והולך.
רושם ראשוני כן אחר כך כבר לא
כן
אם מה שהוא ילבש זה כבר לא יהיה בגדים