4 תשובות
אני אומרת לך תשלים כבר עם הסיד 5 וסגרת עניין
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי כאילו לחכות שיכנסו אנשים מהפאבליק אבל רבע שעה ולא נכנסים ואני לא יכולה להתחיל את המשימה לבד הזומבים מורידים אותי מהר
אנונימית
וואלה שנים שלא נגעתי בסייב
לא יודע איזה רמה אני בכלל אבל נראה לי מעל 80
אז תשלים את זה עם סיד 5 לייד
אנונימית