11 תשובות
לא לצערי הרב
לא הלוואי
אנונימית
לא
כן,
לטוס לברצלונה ולראות את מסי במשחק+סיור,
זה היה החלום שלי מגיל קטן והגשימו לי אותו לבר מצווה,
*יש לי עוד חלומות, מקווה שאגשים אותם.*
שמחתי לעזור,
yolo
לטוס לברצלונה ולראות את מסי במשחק+סיור,
זה היה החלום שלי מגיל קטן והגשימו לי אותו לבר מצווה,
*יש לי עוד חלומות, מקווה שאגשים אותם.*
שמחתי לעזור,
yolo
לא כזה חלום אבל נעליים די יקרות שרציתי כמה שנים טובות וגם לא כזה מצאתי את הדגם שאני רוצה בארץ במידה שלי ובסוף מצאתי וחסכתי אליהן
שואל השאלה:
ראית את מסי??0:
ראית את מסי??0:
אנונימית
שואל השאלה:
אל תענו מי שלא...
אל תענו מי שלא...
אנונימית
שואל השאלה:
אמלה הקנאה^
אמלה הקנאה^
אנונימית
חחח,
זה היה טיול כל כך כיף , אני מאוד נהנתי
זה היה טיול כל כך כיף , אני מאוד נהנתי
כן, הפסקתי להיות ביישנית:)
באותו הנושא: