11 תשובות
לא לצערי הרב
לא הלוואי
אנונימית
כן,
לטוס לברצלונה ולראות את מסי במשחק+סיור,
זה היה החלום שלי מגיל קטן והגשימו לי אותו לבר מצווה,
*יש לי עוד חלומות, מקווה שאגשים אותם.*
שמחתי לעזור,
yolo
לא כזה חלום אבל נעליים די יקרות שרציתי כמה שנים טובות וגם לא כזה מצאתי את הדגם שאני רוצה בארץ במידה שלי ובסוף מצאתי וחסכתי אליהן
שואל השאלה:
ראית את מסי??0:
אנונימית
שואל השאלה:
אל תענו מי שלא...
אנונימית
שואל השאלה:
אמלה הקנאה^
אנונימית
חחח,
זה היה טיול כל כך כיף , אני מאוד נהנתי
כן, הפסקתי להיות ביישנית:)