39 תשובות
בנות לא רבות מכות
שואל השאלה:
?
אנונימי
לא צריך להסתיר רגשות כל שנייה
לא צריך להסתיר זיקפה
אפשר להתחיל עם בנים מבלי שיקראו לך "מטרידן" כל הזמן
להמשיך?
אנונימי
שואל השאלה:
כן
אנונימי
יש המון סיבות טובות
^^איך רוב הבנות יותר טובות בלימודים? מה זה קשור למגדר בכלל??
אנונימי
שואל השאלה:
להיות בן :

אין מחזור
אין הריון
חזקים וחכמים יותר (עובדה מדעית)
לא צריכים לקנות חזיות במאות שקלים
השיער גוף שלהם נחשב בסדר
תפקידים בצבא
בנית מסת שריר מהירה פי 7 משל בנות
מערכת עיכול חזקה יותר
גבוהים יותר מבנות בממוצע
לא צריכים להילחם על הזכויות שלהם
כשמדברים בכללי מדברים בלשון זכר
יכולים להשתין בכל מקום
לא צריכים גלולות
חופפים תשיער ב 5 דקות
ובאמת שיש לי עוד המון...
אנונימי
תכלס, לא יודעת
אנונימית^
אני בתור בת יכולה לומר שאין לזה שום קשר לזה שאת בת אני מכירה המון בנות שלא טובות בלימודים לא מטופחות ולא יודעות לבשל ולאומת זאת אני מכירה המון בנים שדווקא כן מטופחים טובים בלימודים ויודעים לבשל אז אין לזה שום קשר
שואל השאלה:
בממוצע (הרוב הגדול ) art3m1s
אנונימי
בנוגע לחכמה אתה ממש לא צודק
^^^^^^תאמת שהכל נכון חוץ מהחכמים יותר כי אם תיקח את מארי קירי וסתם מישהו זכר ממצוע היא יותר חכמה ממנו וזה מאוד תלוי....
את כתבת "תכסכו" במקום "תחסכו" במשפט "אם אין לכם משהו חכם לכתוב תחסכו."
אני מוצא את זה מאוד אירוני.

לשאלה: עדיף להיות אישה כי נשים יותר יצירתיות מגברים.
אנונימי
שואל השאלה:
זו עובדה, רוב הבנים בעלי iq גבוהה יותר משל בנות *רוב*
אנונימי
^^רוב הטיעונים האלה אפשר להפריך בקלות....

אין מחזור, בסדר עם זה נסכים איתך

חזקים יותר וחכמים יותר? לא כולם, יש הרבה בנות שיותר חזקות וחכמות מרוב הבנים, זה לא כזה קשור למגדר האמת

לא צריכים לקנות חזיות, מסכים

שיער גוף- לא הבנתי, אז של בנות לא נחשב בסדר כאילו??

תפקידים בצבא- זה די סותר את מה שאמרת מקודם על זה שבנים יותר חזקים מבנות, את בעצם אומרת שהנשים יכולות לשרת באותן יחידות צבאיות כמו של גברים שדורשות חוזק??
אבל בסדר, עם זה אסכים איתך למרות שזה סותר את מה שאמרת מקודם

בניית מסת שריר- שוב, לא לכולם ויש הרבה יוצאי דופן

מערכת עיכול,^

גבוהים יותר,^

יכולים להשתין בכל מקום, מסכים

מדברים בכלליות בלשון זכר, מה זה כזה מפריע לך??? נו באמת

לא צריכים להילחם למען הזכויות- ומי אמר שבנות צריכות???

לא צריכים גלולות, מסכים
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי שיגאת כתיב לא אומרת כלום על רמת אינטילגנציה .
חחח ולגבי היצירתיות ממש אחלה סיבה .
אנונימי
אנונימי -
חזקים יותר מילא , אבל חכמים יותר ? למה שלא תוכיח?

תפקידים בצבא ? ממ זה משהו שדי לרעתכם .. אם יש בן שיש לו פרופיל מתאים ללחימה והוא לא בן יחיד אז די יכריחו אותו להתגייס לקרבי ... גם בכלל בלי קשר לתפקידיםך קרביים, בנים משרתים יורת מבנות בלי סיבה ממשית .

מערכת עיכול? תוכיח .

גבוהים יותר? זה לא למה עדיף להיות , יש שמעדיפים גובה נמוך ויש כאלו שגבוה.. יש חסרונות ויתרונות לכל גובה.

גם לבנים יש אפליות וזכויות שהם צריכים להילחם עליהם.

זה לא שאתם יכולים להשתין בכל מקום , בתכלס זה לא חוקי להשתין ברחוב .

לא צריכים גלולות? אתם גם צריכים קונדומים לול .

גם אני בת עם שיער קארה שחופפת את השיער ב5 דקות לול
שואל השאלה:
אנונימי שקיבל פרח, 3> !
אנונימי
goddessoffire~^
תודה שרשמת את זה הוצאת לי את המילים מהפה
אנונימי , אחלה תשובה רק כמה דברים ..
בתכלס זאת עובדה שבנים יותר חזקות מבנות בממוצע .. שוב סגלל העניין של המסת שריר וזאת עובדה ( מה שכן חזקות זה לא קשור למגדר )

שיער גוף - יסתכלו בעין יותר לגבי בן שלא מגולחת מאשר שבן לא מגולח.
שואל השאלה:
עוד משהו ספציפי אחד,
למה בן שמצתלם בלי חולצה זה לגיטימי לגמרי חח אבל בת שמצתלמת בחזייה היא ****
אנונימי
שואל השאלה:
שלא אתחיל לדבר על כל מה שהיה עם המכנסיים הקצרים בבתי הספר
אנונימי
^^אף אחד לא אמר שבת מצטלמת בחזייה היא בהכרח ז*נה.... אם יש אנשים שזה כזה מפריע להם שלא יסתכלו פשוט
אנונימי
לדעתי כשגבר מצטלם בלי חולצה כשזה לא בחוף הים או משהו אז הוא סתם מתלהב ומחפש תשומת לב ואותו הדבר עם נשים.
אנונימי
לגבי המכנסיים הקצרים, מסכים עם זה שזה לא מוצדק שבנות חייבות לבוא במכנסיים ארוכים ובנים במכנסיים קצרים אבל לדעתי יש כמה בנות שלקחו את זה רחוק מדי והתחילו למחות על כך שיכניסו אותן עם מכנסיים באורך של תחתונים...
אנונימי
ואני רק אזכיר לך שאם לא היה מחזור והריון כנראה שלא היו בני אדם בכלל ובנוסף אני אזכיר לך שגם אמא שלך היא אישה למה שלא תבוא אלייה ותספר לה מה דעתך על נשים?
הליקופטר לול
הוא בסך הכל אומר שהוא שמח שהוא עצמו לא צריך לסבול את זה מהיותו בן
שואל השאלה:
מה דעתי על נשים הליקופטר ?
שהחיים שלהן הרבה יותר קשים משל בנים.
אנונימי
עובדה שאנחנו עדיין ממשיכות לחיות בדיוק כמוך
שואל השאלה:
ועוד משהו הליקופטר,
לא אמרתי שצריך לשים סוף למחזור ולהריון חס וחלילה אבל אני כן אגיד שהיה יותר הוגן אם היו גם בנים עם מחזור והריון
אנונימי
שואל השאלה:
אתן ממשיכות לחיות ואני מצדיע לכן .
אנונימי
^זה כבר נוגד את כל חוקי הטבע אבל בסדר
אנונימי
היה יותר הוגן אבל זה לא אפשרי אז פשוט צריך לקבל את זה ככה
שואל השאלה:
כן גם לידה קיסרית נוגדת את חוקי הטבע אבל עובדה שזה קיים
אנונימי
רוב הבנות טובות בלימודים
מטופחות ,
הרוב יודעות לבשל .
אנונימית
אנחנו נחשבון "המין היפה" ולא באופן שחצני או משהו כי זה מה שאומרים, יש לנו יותר דרכים להיות "מפתות"(למשל הלבשה תחתונה, איפור, לקים וכ"ו...) ובדרך כלל בנים הם אלה שיותר מציעים אז לנו יש את זכות הביחה אם לאשר את ההצעה או לדחות אותה
אמ.. טוב האמת שאין לי עוד רעיונות בינתיים אבל אני אחשוב על עוד דברים
אנונימי
אתן חברות של כל הבנות אצלנו הבנים זה בחבורות כזה
/..