17 תשובות
אל תצעקי עליי
צודקת לאנשים לרוב קשה לענות על שאלות שהם מורכבות ובאמת חשובות אבל בטח שהם יענו על "בן 100 ובת 8 הולך?"
אני עונה לכל מי שאני יכול לענות בד"כ
אבל יש המון שאלות, קשה לענות להכל
בסה"כ אני פה כדי לעזור את לא צריכה לתקוף
אבל יש המון שאלות, קשה לענות להכל
בסה"כ אני פה כדי לעזור את לא צריכה לתקוף
מסכימה איתך אבל כל אחד בוחר למה הוא יענה אבל באמת שאנשים צריכים עזרה פה יותר מכמה אנשים ששואלים שאלות מטומטמות
כי אין כוח להיות כבדים כאלה
מה השאלה שלך?
מסכימה
שואל השאלה:
שאלתי אם משהו יכול לקרות מזה שמישהי נפלה לי על הראש בבריכה ןקיבלתי מכה למטה בצד
שאלתי אם משהו יכול לקרות מזה שמישהי נפלה לי על הראש בבריכה ןקיבלתי מכה למטה בצד
אנונימית
למרות שלא צריך לתקוף חח
מה אני אשמה.
אני עוזרת להרבה
ושאלתי שאלה שלא הרגשתי טוב
לא עזרו לי ככ , כאילו לפעמים עוזרים
ושאלתי שאלה שלא הרגשתי טוב
לא עזרו לי ככ , כאילו לפעמים עוזרים
כי אנחנו לא יכולים לענות על השאלה שלך, אנחנו לא רופאים ולא מבינים בנושא
אני מאמין שאם זו לא מכה רצינית אז יעבור
אבל לא רוצה לקחת אחריות על דבר כזה
אני מאמין שאם זו לא מכה רצינית אז יעבור
אבל לא רוצה לקחת אחריות על דבר כזה
בקשר לשאלה שלך^ כאילו צריך יותר מידע, תלוי כמה חזקה הייתה המכה. אני בספק שקרה משהו רציני או שזה היה כואב מאוד מאוד מאוד, מקסימום זעזוע מוח אני מאמינה, אני לא בטוחה מה התסמינים לזעזוע מוח אבל את יכולה לבדוק באינטרנט
מסכימה^^
תפעילי קצת את הראש במקום ישר לשפוט.
יש שאלות שאנשים לא יודעים לענות עליהן.
ובטח שאת לא צריכה להכליל.
כל בן אדם יענה על מה שהוא ירצה, ולכתוב את ה"שאלה" הזו לא ישנה משהו.
תפעילי קצת את הראש במקום ישר לשפוט.
יש שאלות שאנשים לא יודעים לענות עליהן.
ובטח שאת לא צריכה להכליל.
כל בן אדם יענה על מה שהוא ירצה, ולכתוב את ה"שאלה" הזו לא ישנה משהו.
אבל אנחנו לא יודעים מה יכול לקרות עם מישהי נפלה עלייך בבריכה. לא היינו שם אנחנו לא יודעים באיזו עוצמה ואנחנו גם לא רופאים. אם לא עונים לך יש סיבה
יש שאלות שהם פשוט ארוכות
נכון