17 תשובות
אם הוא לא מעוניין אז לא חושבת שיש הרבה מה לעשות אבל אם את תפגשי אותו איכשהו אז תנסי לדבר איתו
הוא התעלם
שחררי אל תרדפי אחריו זה סתם יראה פתטי ולא יוביל לשום דבר
שחררי אל תרדפי אחריו זה סתם יראה פתטי ולא יוביל לשום דבר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אפילו שהיה עונה יבש, למה הוא מסנן, זה ממש מגעיל ומעליב
אבל אפילו שהיה עונה יבש, למה הוא מסנן, זה ממש מגעיל ומעליב
הפסד שלו אין לך כבר מה לעשות עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף בא לי לבכות
זה ממש מגעיל
אוף בא לי לבכות
זה ממש מגעיל
היי❤
אל תבכי, את שווה הרבה יותר, אל תתייחסי אליו, אף פעם אל תרדפי אחרי בחור, בחור שבאמת יירצה אותך הוא ידע להשיג אותך, אם הקראש הזה לא בעניין,שימי פס עליו ותמשיכי הלאה, תכירי עוד בהמשך , אל תדאגי❤
אל תבכי, את שווה הרבה יותר, אל תתייחסי אליו, אף פעם אל תרדפי אחרי בחור, בחור שבאמת יירצה אותך הוא ידע להשיג אותך, אם הקראש הזה לא בעניין,שימי פס עליו ותמשיכי הלאה, תכירי עוד בהמשך , אל תדאגי❤
שואל השאלה:
אבל זה ממש מביך כי אני אפגוש אותו בתיכון
אבל זה ממש מביך כי אני אפגוש אותו בתיכון
לא מביך
תהיי עם גב זקוף, תהיי עם ביטחון, אל תסתכלי עליו, אל תתייחסי אליו, ותאמיני לי את תשכחי ממנו
תהיי עם גב זקוף, תהיי עם ביטחון, אל תסתכלי עליו, אל תתייחסי אליו, ותאמיני לי את תשכחי ממנו
שואל השאלה:
אבל זה ממש מביך אוף
איך אני אעבור לידו בכלל
אבל זה ממש מביך אוף
איך אני אעבור לידו בכלל
תחשבי על הסינון הזה ותעשי לו את אותו הדבר, אל תחשבי עליו, אולי זה נשמע לא הגיוני אבל זה כן
את לא צריכה להיות מובכת,הוא צריך להתבייש , לא את
את לא צריכה להיות מובכת,הוא צריך להתבייש , לא את
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה להפסיק לבכות..
זה ממש פגע בי שהוא התעלם כי לקח לי מלא זמן לשלוח לו את זה והוא אפילו לא טרח לענות
אבל אני לא מצליחה להפסיק לבכות..
זה ממש פגע בי שהוא התעלם כי לקח לי מלא זמן לשלוח לו את זה והוא אפילו לא טרח לענות
הוא יצא מגעיל תחשבי על זה שאת לא רוצה בן אדם מגעיל כמוהו ושלא בא לך קשר עם בן אדם כזה שלא טורח לענות ל-היי
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל זה פוגע בי שהוא לא ענה
נכון אבל זה פוגע בי שהוא לא ענה
אני מבינה אותך אבל תשאלי את עצמך את זה כל פעם שאת בוכה בגלל מישהו.
היית יכולה לעשות משהו שימנע את המצב הנוכחי? אם לא אין לך מה לבכות על זה. זה קרה, דברים רעים קורים כל הזמן אבל צריך להמשיך ואין מה לבכות על בן אדם שהפסיד אותך
ותנסי לשחרר ממנו ממש לחסום בווצאפ באינסטגרם ולהתגבר לגמרי
היית יכולה לעשות משהו שימנע את המצב הנוכחי? אם לא אין לך מה לבכות על זה. זה קרה, דברים רעים קורים כל הזמן אבל צריך להמשיך ואין מה לבכות על בן אדם שהפסיד אותך
ותנסי לשחרר ממנו ממש לחסום בווצאפ באינסטגרם ולהתגבר לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי יכולה לא לשלוח לו את זה
אני גם לא אחת שאוהבת לריב עם אנשים
הייתי יכולה לא לשלוח לו את זה
אני גם לא אחת שאוהבת לריב עם אנשים
זה לא לריב זה לשחרר נכון היית יכולה לא לשלוח אבל מה היה קורה אז? כלום לא היית יודעת מי הוא ואיך הוא יגיב.
זה טוב שגיליתי עכשיו ואת יכולה לשחרר עכשיו במקום בעוד שנה
זה טוב שגיליתי עכשיו ואת יכולה לשחרר עכשיו במקום בעוד שנה
אנונימית
שואל השאלה:
אממ כן..
אממ כן..