9 תשובות
לא כל עוד אתה מוכן אליה.
כן
נקווה שלא
המורה לעברית שלנו אמרה שבגלל שלכולם עכשיו יש מותאם בעברית אז זה לא אמור להיות ככ קשה כי יש בחירה, אבל תלוי אם הם עשו מהתחלה את הבגרות קשה או לא
המורה לעברית שלנו אמרה שבגלל שלכולם עכשיו יש מותאם בעברית אז זה לא אמור להיות ככ קשה כי יש בחירה, אבל תלוי אם הם עשו מהתחלה את הבגרות קשה או לא
המורה שלנו להבעה אומרת שכל שנה מקשים את הבגרות והיא הלחיצה אותי לגמרי אבל אין לי מושג אני אגלה את זה השנה
כן. חד משמעית כן.
אם לומדים לזה אז לא
באופן כללי היא סבבה, ועכשיו עם המיקוד קורונה ממש קלה
אנונימית
תחרוש ואתה תצליח לקבל ציון יפה תלוי במועד שאתה ניגש אם אתה ניגש בחורף רוב הסיכויים שיהיה לך יותר קשה למה ניגשנו בחורף והוא היה אחד הקשים שאפילו המורות לא הצליחו להגיע לתשובה
היא נחשבת קשה ביחס לבגרויות האחרות.
סהכ אם לומדים אליה זה לא נורא.
סהכ אם לומדים אליה זה לא נורא.
באותו הנושא: