8 תשובות
לי יש לבן והוא מושלם בעיניי
לבן
אני אישית מעדיפה לבן כי זה צבע ניטרלי וכל מגן שתשימי יראה יפה על הטלפון
למשל אם תרצי מגן שקוף עם ציור אז זה יראה יותר יפה על לבן
לבן
היה לי את הלבן, הוא מושלםם
אדום
שחור
לי יש את הסגול והוא מהמם בעיניי!