4 תשובות
תיגשי אליהם ותתחילי לפתח שיחה
זה תלוי באיזור שלך ובגיל שלך , כיום כביכול גילאי העשרה הם אותו הדבר .. שומעים זאנר מוזיקה דומה ולכולם כמעט יש טיקטוק ואינסטגרם . פשוט תנסי להתחבר לסגנון שלהם , ותהיי יותר פתוחה ואופטימית , ואל תצפי לכלום מאף אחד ..
תזכיר לעצמך ליפני שאתה ניגש ממש בראש את זה:
"אני שווה כמוהם"
"גם אני בן אדם כמוהם"
"הם בסך הכל עוד ילדים בגיל שלי"
"אני יכול לדבר איתם"
"אני יכול לגשת עליהם"
"אני יכול"
"אני אצליח"
תחזור על זה כמה פעמים בראש שלך או משהו בסיגנון עדיף שכל פעם אותו דבר
לי זה עזר כשפעם הייתי ממש ביישנית
היי אנונימי, מה שלומך?
אני מיה ואני מתנדבת בתוכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער אונליין. אתה שואל איך לתקשר עם ילדים בגילך בלי לפחד, בן כמה אתה אנונימי?
אני מזמינה אותך להתכתב איתי וביחד נוכל לחשוב מה יכול לעזור לך ומה מתאים לך. אנחנו יכולים להתכתב כאן, באינסטגראם שלנו nayedet.digital או במייל- [email protected].
מיה מעלם דיגיטל ייעוץ והכוונה לבני נוער אונליין.