8 תשובות
שתיגמר הקורונה
אני מקווה כמה שיותר מהר
יקח זמן
לא נראה לי שבזמן הקרוב
אני חשבתי על זה היום ואני חושבת שיקח יותר מאיזה שנה..
וגם כשהקורונה תסתיים בכללי נצטרך עדיין לשים מסכות.
אני חשבתי על זה היום ואני חושבת שיקח יותר מאיזה שנה..
וגם כשהקורונה תסתיים בכללי נצטרך עדיין לשים מסכות.
אנונימית
עובדים על חיסון; יקח מינימום שנה
עוד שנה שנתיים
לפחות שנתיים
המצב פשוט יותר בעייתי ממה שזה נראה כי ברגע שהטיסות יחזרו הסיכון להתפרצויות חוזרות שוב חוזר, גם אם ישראל תתאושש מהמצב... נראה לי שייקח עוד זמן, מקווה שימצאו לזה תרופה בקרוב וזה ייראה אחרת
באותו הנושא: