4 תשובות
לא נראה לי, לא ניסיתי לא לאכול או משהו אבל אולי ידאגו אם זה משהו שיחזור על עצמו ואולי ישלחו אותך לקבן או משהו. לא נראה לי הם יכולים להכריח מישהו לאכול.
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו... אבל האוכל שם מגעיל.
אנונימית
את יכולה לקנות בשקם או להביא מהבית את לא חייבת לאכול את האוכל שם. ובסדיר בכלל לא חייב, אפשר לצאת ולקנות, אפשר להזמין, אפשר להביא מהבית יש מלא אפשרויות.

בטירונות זה בעיקר שקם או אוכל מהבית או לאכול שם כי לא נראה לי הם משחררים מתי שרוצים סתם ככה מהבסיס ולא נראה לי שמותר להזמין בטירונות, אצלי היה אסור. אבל עוד פעם, תאכלי מה שאכיל שם ותביאי גם אוכל מהבית או תקני בשקם.
אנונימית
אם רואים שאת לא אוכלת או שהחברים שלך יעדכנו מישהו מהסגל, כן יציקו לך עם זה. אם עדיין תסרבי לאכול הם יכולים לקבל את זה כהפרעה מסויימת בעיניהם ובנוסף זה יהיה לא תקין מבחינתם להפעיל אותך פיזית.
לא יודעת איזה רובאי את עושה, תסגרי את האף ותאכלי. צבא זה נורא אינטנסיבי, פיזית ונפשית. את חייבת דברים שיזינו אותך. תביאי תוספים מהבית, שקדים אגוזים וכל זה. אבל את חייבת חלבון אם לא בא לך לקרוס
באותו הנושא: