6 תשובות
תדברי על מקום שאת רוצה ללכת אליו ואז תגידי אולי נלך לשם או שהוא יגיד
תשאלי אותו אם הוא רוצה להיות ספונטני וסוף סוף להיפגש ותקדמי את זה בכל שתציעי תאריכים...
פשוט בשיחה תגידי זוכר שדיברנו על להיפגש אז יש מסעדה ממש טובה/סרט חדש שיצא רוצה לבוא בשישי יהיה כיף?
שואל השאלה:
אני יודעת שזה מוזר אבל אני כל כך ביישנית שאני מתביישת לכתוב את זה אפילו
אני יודעת שזה מוזר אבל אני כל כך ביישנית שאני מתביישת לכתוב את זה אפילו
אנונימית
תגידי שאיזה הזוי זה שעכשיו אי אפשר להיפגש בגלל הקורונה ותנסי לקבוע איתו כשכל העניין הזה יגמר, ככה זה לא ירגיש כאילו נפלת עליו משום מקום. תנסי לחשוב בעצמך על איזה מקום את היית רוצה ללכת אליו ולא לתת לו להחליט, בנים אוהבים את זה כשהאישה בוחרת לאן ללכת כי אז אנחנו לא צריכים להתעסק בלאן לקחת אותה. אני מאמין שהוא ישמח פשוט להיות איתך לא משנה לאן תצאו אז פשוט תזרקי שם של מקום שתכלו לדבר בו הרבה, פארק ציבורי או לשבת על גלידה. מסעדה זה פחות טוב לדעתי כי אז יש את השאלה מי ישלם וזה בדרך כלל לא זורם כלכך לצאת למסעדה. אם אתם מכירים מספיק אולי תפגשו בבית של אחד מכם ותראו סרט, אם אתם בקטע את יכולה לנסות להוביל את זה לנשיקה אבל זה כבר תלוי בך ובזרימה שלו.
בהצלחה.
בהצלחה.
שואל השאלה:
תודה!❤ ואנחנו מכירים שנה וקצת
תודה!❤ ואנחנו מכירים שנה וקצת
אנונימית
באותו הנושא: