אני עצבנית מכל דבר, ואפילו אם יש משהו קטן שלא הולך כפי שציפיתי אני מאבדת את זה. אין לי כוח לשום דבר ואין לי כוח לדבר לאנשים וכשקוראים לי למשל אני מתרגזת. כשאני יוצאת לטייל עם הכלב אני חוזרת הביתה בעצבים כי הוא תמיד מושך אותי הביתה, כששואלים אותי משהו ואני עונה להם ואז שואלים עוד שאלות בנושא אני מתרגזת. וזה ממש חדש לי, אני רוב הזמן בנאדם רגוע, לא אכפת לי ואני אדישה עם ההבעות שלי, וזה שפתאום אני הופכת את כל העולם בגלל שלא אמרו משהו שציפיתי לשמוע זה ממש לא צפוי. ממה זה נובע??
3 ביולי 2020, 21:11
2 תשובות
גם אני נהייתי ממש רגזנות כזו ועצובה
אנונימית
בטח את בגיל ההתבגרות חחח גם אני ככה אל תדאגי את לא לבד