6 תשובות
אתם תמיד יכול לשים כובע או משהו... אבל זה גודל יחסית מהר לבנים (נראלי) אז תן לזמן לעשות את שלו...
שואל השאלה:
עם הסתפרתי כזה כמו מואק של כל ילד טיפוסי בלי טעם בחיים ואני רוצה בערך את האורך כמו של זה בתמונה (אני לא עושה את התספורת שלו זה פשוט באותו אורך בערך) אז כמה זמן ייקח לי?
עם הסתפרתי כזה כמו מואק של כל ילד טיפוסי בלי טעם בחיים ואני רוצה בערך את האורך כמו של זה בתמונה (אני לא עושה את התספורת שלו זה פשוט באותו אורך בערך) אז כמה זמן ייקח לי?
אנונימי
כמה שבועות לדעתי... אבל זה שונה אצל כל אחד
רק אני מאוהבת בשיער של הבנאדם בתמונה?
ולא נורא זה יגדל לך יחסית מהר...
ולא נורא זה יגדל לך יחסית מהר...
אנונימית
לשים כובע ולחכות קצת שיתארך
דווקא אצל בנים השיער לרוב גדל מהר יותר, פשוט תחכה שיצמח בחזרה.
באותו הנושא: