5 תשובות
כזה שלושה ימים מקסימום
מצטרף מאוד לשאלה
אנונימי
שים סבון פנים או משחה זה יעלם כמה שיותר מהר
ואם זה לא יורד? אז זה צלקת?
אנונימי
לי לקח ארבעה ימים בערך בדרך כלל... :)
אם תשים על זה וזלין זה ירד יותר מהר
*אגב, לא לשים משחת שיניים על חצקונים זה לא טוב!!!!
אם תשים על זה וזלין זה ירד יותר מהר
*אגב, לא לשים משחת שיניים על חצקונים זה לא טוב!!!!
באותו הנושא: