9 תשובות
לא אחשוב כלום, מכיר הרבה כמוך
לא ממהר לשפוט אף פעם
לא ממהר לשפוט אף פעם
אחשוב לעצמי מדוע הורייך הרשו לך דבר שכזה בגיל חמש עשרה, כן.
אני אחשוב שזה מגניב שמרשים לך לעשות.
לא רואה בזה משהו שגוי.
לא רואה בזה משהו שגוי.
זה גיל קטן לעשות קעקועים ועוד 5..
אבל בחירה שלך אל תשימי על אנשים
אבל בחירה שלך אל תשימי על אנשים
זה ממש לא קשור ללא אכפת. הייתי חושבת שבא לי גם
אנונימית
שואל השאלה:
מאז שאבא שלי לפני 3 שנים מת נהייתי יותר עצמאית ובוגרת וזה היה מהכסף שאני חסכתי
מאז שאבא שלי לפני 3 שנים מת נהייתי יותר עצמאית ובוגרת וזה היה מהכסף שאני חסכתי
אנונימית
אם ההורים שלך נותנים לך ואת רוצה אני לא רואה בזה שום דבר רע, כל הורה בוחר לחנך את הילד שלו באופן שונה ואני לא רואה בזה בעיה
לדעתי זה צעיר מידי.
הייתי חושבת שאת הכי מגניבה בעולם, אני מקנאה בך ואת לא שמה על אף אחד, הייתי רוצה לצאת איתך
אנונימית
באותו הנושא: