9 תשובות
הם לא תומכים בלהרוג חיות בכללי וביצים זה מין הסתם משהו מהחי
כי הם לא רוצים לול
יש כאלה שכן עושים את זה אבל לחלק אין איך וחלק חושבים שגם זה ניצול
לא כל אחד יכול להרשות לגדל עכשיו תרנגולות בחצר בתנאים טובים והרבה יותר קל פשוט לא לאכול ביצים.
יתר על כן, השאלה האם התרנגולת נפגעת בצורה מסויימת מלקיחת הביצים הלא מופרות שלה נתונה לדיון למיטב ידיעתי.
גם אם הייתי יכולה לא הייתי עושה את זה כי אני נגעלת לאכול דברים שבאו מתוך גוף של חיה , זה לא אוכל בשבילי
אנונימית
לאכול הפרשות של תרנגולת? לא תודה
אנונימית
כי עדיין התרנגולים לא יגדלו בצורה חופשית אלא בכלא של בני אדם.
כי לא לכולם יש חווה פרטית בחצר האחורית
סיבות טכניות:
הוצאה כספית
חוסר במקום

סיבות אידאולוגיות:
כליאת בעלי חיים
אין רצון לאכול משהו שיצא מבעל חיים, יש רבים כאלה
אדם לא אמור להחזיק בבעלי חיים, וודאי שלא לקחת מהם אוכל.
באותו הנושא: