4 תשובות
זה טוב לישון המון אבל את מפספסת עולם
זה לא בריא לישון יותר 12 שעות כי זה מעייף בשאר היום את יכולה לדמיין ולא לחלום
חלומות זה טוב ומהנה במיוחד במקרה שלך, אבל זאת לא המציאות :( . תמצאי תעסוקה לעסוק בה, מישהו לדבר איתו. כל דבר שיעזור לך לא לחשוב על זה
לול גם אני ככה