5 תשובות
תנסי למה לא
כן. תעשי מה שטוב לך אל תשבי על מה אנשים יגידו או יחשבו
מי החבר שלך מהתעניינות?
מי החבר שלך מהתעניינות?
אם את לא אוהבת פרסום ומצלמות אז לא, זה פשוט מאוד. תעשי את זה רק אם את רוצה פרסום..
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה להגיד, אני מפחדת להיחשף אבל זה נראה לי ממש כיף העולם הזה
אני לא רוצה להגיד, אני מפחדת להיחשף אבל זה נראה לי ממש כיף העולם הזה
אנונימית
תעשי מה שאת אוהבת ומאמינה.
אם את מתחילה אז עד הסוף.
אני יגיד לך את דעתי,
אני סתם חושבת שזה חבל להתפרסם. זה חיים קשיים באמת.
את תכנסי לעולם מסובך עכשיו.
אם את מתחילה אז עד הסוף.
אני יגיד לך את דעתי,
אני סתם חושבת שזה חבל להתפרסם. זה חיים קשיים באמת.
את תכנסי לעולם מסובך עכשיו.
באותו הנושא: