5 תשובות
שואל השאלה:
טוב תודה לכם :)
טוב תודה לכם :)
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה חלש אני אלך לישון עכשיו. 3 שעות זה סבבה ניראלי זה יעבור
כן זה חלש אני אלך לישון עכשיו. 3 שעות זה סבבה ניראלי זה יעבור
אנונימית
שואל השאלה:
אני אתעורר מהשעון מעורר וגם אמא שלי תעיר אותי. אני צריכה לעשות קניות לפני שייסגר הסופר חחח
אני אתעורר מהשעון מעורר וגם אמא שלי תעיר אותי. אני צריכה לעשות קניות לפני שייסגר הסופר חחח
אנונימית
עדיף שלפחות תשני קצת אבל אם את בטוחה שאת תתעוררי
אנונימית
אם כואב לך הראש כדי לך ללכת לישון
באותו הנושא: