11 תשובות
שואל השאלה:
בא לך לדבר קצת בפרטי אחי? גם אני מתכנן ואני רוצה לראות במה כדאי לי להתכונן
בא לך לדבר קצת בפרטי אחי? גם אני מתכנן ואני רוצה לראות במה כדאי לי להתכונן
אנונימי
יש לי חבר שכבר עבר הכל ועכשיו סיים את הקורס והתחיל את הסדיר שלו בגאמא :)
אנונימי
שואל השאלה:
איך זה עובד בכלל? אם אני מתקבל אני מתחיל סדיר עם החומר שאני יודע או שמביאים לי קורסים?
איך זה עובד בכלל? אם אני מתקבל אני מתחיל סדיר עם החומר שאני יודע או שמביאים לי קורסים?
אנונימי
אחרי שאתה עובר את כל המיונים יש לך קורס קד"צ ואז אתה מתחיל את השירות הסדיר
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתגייס עוד 8 חודשים ואני מתחיל ללמוד עכשיו, זה מאוחר מידי?
אני מתגייס עוד 8 חודשים ואני מתחיל ללמוד עכשיו, זה מאוחר מידי?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אקבל זימון כנראה חודש או חודשיים לפני אני מקווה
אני אקבל זימון כנראה חודש או חודשיים לפני אני מקווה
אנונימי
שואל השאלה:
עד אז אני במקסימום אדע 2-3 שפות (python c++ assembly( ורשתות בסיסי
עד אז אני במקסימום אדע 2-3 שפות (python c++ assembly( ורשתות בסיסי
אנונימי
שואל השאלה:
זה טוב או רע
זה טוב או רע
אנונימי
שואל השאלה:
רק שאני כבר סיימתי יב לקראת גיוס לצערי אז אני מתחיל מאוחר מהרגיל
רק שאני כבר סיימתי יב לקראת גיוס לצערי אז אני מתחיל מאוחר מהרגיל
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא יחידות.. זה מסלול היחיד שיקנה לי את הוותק בעבודת החלומות שלי במקום שאני אשקיע באזרחות
זה לא יחידות.. זה מסלול היחיד שיקנה לי את הוותק בעבודת החלומות שלי במקום שאני אשקיע באזרחות
אנונימי
שואל השאלה:
כן, אבל שלב קריטי ביותר כשמדובר ברצון להשקיע זמן וותק, בהתחשב בזה שאני רוצה להיות באבטחת מידע באזרחות ויוצאי יחידות תקשוב ומודיעין מהמסלולים של פיתוח ומחקר מצליחים מאוד בשוק
כן, אבל שלב קריטי ביותר כשמדובר ברצון להשקיע זמן וותק, בהתחשב בזה שאני רוצה להיות באבטחת מידע באזרחות ויוצאי יחידות תקשוב ומודיעין מהמסלולים של פיתוח ומחקר מצליחים מאוד בשוק
אנונימי
באותו הנושא: