התחברות
הרשמה
זה בסדר לכתוב למישהו שאני מדברת איתו באינסטגרם ואנחנו בקטע אחד של השני: *זה קצר אז פליז תיכנסו
יש לך מתחרה אז תיזהר
מישהו שקוראים לו אנס התחיל איתי הרגע
פשוט מישהו שקוראים לו אשכרה אנס התחיל איתי הרגע חחח
3 ביולי 2020, 01:40
אינסטגרם
הידלקות
הודעות
4 תשובות
בצחוק, כן.
נַעֲרָה שׂוֹרֶדֶת
כן זה טוב
ל
ליז :(:
חחח כן, לגרום לי בקטנה לקנא
-
- -
אני עושה את זה לקראש, זה עובד. הוא מקנא
P
Pleaseu
באותו הנושא:
אני בת 12 והתאהבתי במישהו בן 19 שאני מדברת איתו זה בסדר?
זה מוזר שאני מדברת לעצמי כל יום כל היום ומדמיינת כאילו אני מדברת למישהו?
זה בסדר לכתוב למישהו ככה?
זה בסדר לכתוב למישהו Cya I have to get a shower?
אם היום הולדת שלי זה ב27/4 זה בסדר לכתוב 27/4 למישהי שגרה בחול?
אם אני אתחיל לכתוב סיפור לפני שאני יודעת הכל על הדמויות זה בסדר?
כל פעם שאני שולחת למישהו הודעה והוא לא עונה הרבה זמן, אני ישר חושבת שכתבתי משהו לא נכון. איך לכתוב ככה שאצא תמיד בסדר?
אם אני רוצה לכתוב הודעה למישהו, זה בסדר לכתוב "שבוע טוב" או שכבר מאוחר מדי?
אני צריך לכתוב פסקת טיעון, יש למישהו יש נושא לוויכוח או קונפליקט שאני אוכל לכתוב עליו?
מוזר לכתוב למישהי שאני מדברת איתה רק באינסטגרם על תמונה - "המתיקות "
אני חושבת שאני לסבי** ואני רוצה לכתוב שאלה זה בסדר שאני אכתוב בסטיפס 14)